Sponsors

by Quicksilver

Malang Tidak Berbau

Assalamualaikum...Alhamdulilah kita msh diberi peluang untuk hidup di muka bumi Allah S.W.T ini...Topik aku hari ini ialah malang tidak berbau...Waktu aku beraye dkt Johor dlu aku tlh mengalami kemalangan...Tpi syukur Alhamdulilah kmi sekeluarga tidak cedera...Ianya berlaku dengan begitu pntas sewaktu kmi skeluarga hendak pgi ke Kota Tinggi untuk beraye di rmh kakak bpk aku..Bonet hadapan kereta yg dpndu bpk aku menghempas cermin hadapan kereta dan bumbung...Alhamdulilah tiada kereta dblkg kmi..bpk ku pn membri signal ke kiri dan berhenti di lrg kcemasan...


Retak...

bonet hadapan..

cermin hadapan

keseluruhan..trokk tuu...



1 comments:

Mohd Faddia said...

Malang x berbau, bena ya..
Kentut bok bau..haha
Ya pun ada jenis juak kentut nya x bau..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...