Sponsors

by Quicksilver

bocorr dan terus bocor...

arghhh!! tension..asyik2 bocor...baru sejam tukar dh bocor lagi..hurmm...
kotex oh kotex...upppsss, salah lah pulak...PEMBETULAN  tiub tayar motosikal aku bocor lagi...
dua hari berturut-turut dah aku tukar, dah bocor lagi....tak sampai satu jam aku tukar dh bocor lagi...bocor ohh bocorr...
bak kata org yg 'repair' tayar aku tu ok jeee...tapi yg menghairankan aku kenapa asyik bocorr...rupa2nya yg menyebabkn bocor tu adalah rim moto aku...ishhh2..aku pun terus mencari rim 'original' yang telah lama tidak berbakti kepadaku..
Hari ini 20/7/2011 moto aku masih tergendala di rumah akibat "pandai buka tak pandai pasang" bak kata pepatah "seperti tikus membaiki labu"....bocor punya pasal lah nie..
Masih di tempat kerja nie menunggu masa untuk balik sebab Doktor Faddia hendak 'repair' tayar moto aku tu..betul tak Doktor Faddia??heheee...(harap2 Doktor Faddia sudi tolong 'repair' dengan tulus ikhlas)..=)
tu jelah coretan aku mengenai BOCOR...Ingat bukan KOTEX tetapi TIUB TAYAR MOTOSIKAL...
Azan Zohor pun dh nk berkumandang...bagi penduduk Sarawak di zon 8...SELAMAT MENUNAIKAN SOLAT ZOHOR..Assalamualaikum..=)

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...