Sponsors

by Quicksilver

Hari Pertama Mempunyai Blog


Hari ini dalam sejarah aku telah mempunyai blog aku sendiri....Tidak kusangkakan aku seorang yang tidak tahu-menahu segala mengenai blog..Apa itu Blog????seperti apa yang aku tahu blog adalah salah satu cara untuk setiap orang berhubung dan bercerita mengenai diari hidupnya dan bermacam-macam yang mereka dapat lakukan dalam blog ini..

Aku juga baru mengetahui dari Boss Hirul di tempat aku praktikal bahawa blog ini juga boleh mendatangkan hasil keuntungan yang lumayan...

Oleh itu aku pun disuruh untuk membuat blog oleh Boss Hirul supaya aku boleh mengetahui lebih mendalam tentang blog.Mana tahu suatu hari nanti jika aku betul-betul sudah memahami tentang blog,pasti aku akan dapat menghasilkan blog yang amat menarik dan mendapat income aku sendiri..







Cepatnya masa berlalu,sampai disini saja coretan kisah ku buat sementara kerana sudah waktunya untuk aku pergi menunaikan solat Asar..


Selamat menunaikan solat Asar bagi Zon 8 : kuching,bau,lundu dan sematan..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...