Sponsors

by Quicksilver

akulh JUARA....

Assalamualaikum...  :)
Selamat menjalani ibadah puasa untuk hari yg ke-8 untuk umat ISLAM.....Hari sabtu yg lalu aku & the geng telah berbuka puasa bersama di Tun Jugah,Kuching....Selesai berbuka puasa kmi trus ke Hotel Grand Magheritha untuk bersama-sama menunaikan Solat Fardhu Maghrib..Selepas itu, salah seorang drpd kwn aku mengajak untuk bermain boling di Riverside...Apalagi aku pun trus setuju sebab aku memang suka main boling...Juara lah katakan..hahahaa...Sampai di situ kami pun terus 'order' untuk dua game yg berharga RM15 seorang...keenam-enam kami main, tiga lelaki dan tiga perempuan...Di awal game pertama geng aku telah leading...aku sangat terkejut dan tergugat...tetapi di akhir pusingan pertama aku telah berjaya mengepung kembali..hua3...Apabila game kedua bermula aku tertinggal lagi di belakang lagi tetapi berjaya memecut semula...Akhirnya aku yang memenangi game malam itu...Syukur Alhamdulilah...bagi pihak perempuan pula tahniah kepada kak Eyfa kerana memenangi game malam itu...hehee
Sampai sini lah dulu celoteh aku...Banyak lagi kerja nak dibuat nie..daaaa...Assalamualaikum..




1 comments:

Anonymous said...

hahahaha..malunyaa sayaaaaa..jangan la sebut nama...aaww!!haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...