Sponsors

by Quicksilver

Problemaa...Problemaaaa.... :(

Assalamualaikum & gud mOrningg....
Alhamdulilah hari ini sudah masuk hari yg ke-10 kita menjalani Ibadah Puasa...


Ciri-Ciri Dreamweaver....


"Dreamweaver membenarkan pengguna untuk pra tonton laman web di web browserIa memberikan ciri-ciri pemindahan dan pengerakan,keupayaan mencari dan mengganti baris teks atau kod oleh istilah carian dan ungkapan-ungkapan biasa di seluruh tapakdan ciri template yang membolehkansumber tunggal kini dikongsi kod dan susun atur di seluruh laman web seluruh tanpapelayan-sampingan termasuk atau skripPanel tingkah laku juga membolehkanpenggunaan JavaScript asas mana-mana tanpa pengetahuan pengekodandanintegrasi dengan Adobe bersemangat Ajax rangka kerja menawarkan akses mudah untuk kandungan dinamik dan antara muka."









TETAPI!!!!!!
Aku geram betol lah dengan software ini...Masuk hari ini dah tiga hari berturut2 aku mencari jalan penyelesaian kepada masalah ku ini...haisshhhhh....dah lah aku kena 'present' Projek E-Album dengan bos aku menggunakan aplikasi ini..Tapi dtg lah pulak masalah "Top Frames Jadi Banyak".....Tension aku!!!!arghhhhhhh....Aku ada jugak tanya dekat staff kat 'ofis' ini...Tpi diorg ckp dh lama tak pakai dan ada juga dh lupa...hurmmmmm....Frustttnyaaa....
Cukuplah dulu aku bercerita tntg "Problem Dreamweaver" ini...Buat sakit ati jee...
*sapa2 yg dpt tlg aku 'leave comment' yee...tq... :)

1 comments:

md said...

tanya pakcik Google.. ;P - anonymous

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...