Sponsors

by Quicksilver

Finishing..

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia...

Alhamdulillah..Bertemu lagi kita di bulan ramadhan yang mulia ini iatu hari yang ke-25..So korang puasa x hari nie???

Bercakap tentang tajuk yang diberi iatu finishing..nak tau sbb apa???ermm,selama aku praktikal di yayasan sarawak..aku melaksanakan tugasan yang diberi salah satunya ialah membuat E-Album menggunakan software yang aku perolehi dari bang Ghafar..



nie lha tugasan yang aku cakap tue..


Korang nak tau  tak sapa yang aku cakap tadi bagi software kat aku..hehehe...jeng jeng jeng!!!!!!




Abang Ghafar,asyik2 merayau2 jer dalam office,hihi..


Yang kedua pulak aku buat video yayasan sarawak menggunakan software vegas pro..


Vegas Pro 9.0

Dan selain itu aku jugak ada buat movie maker utk projek ciptaan canggih dan update blog nie..
kla nanti update lagi..
Wassalam..................



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...