Sponsors

by Quicksilver

Terima Kasih Yayasan Sarawak

Assalamualaikum.....haiiii.......Salam Sejahtera.....Afternoon.....Selamat berpuasa untuk hari ke-24...Hari ini aku nk ucapkan terima ksh bnyk2 dkat Yayasan Sarawak sbb hari ini cek elaun budak praktikal dh kluarr...hehee...bestt sngt2 sbb dia kluar dlm masa yg sngt2 sesuai...Syukur Alhamdulilah..



Cek siapa lah tu..hehee..Terima Kasih Yayasan Sarawak.


Semalam pulak, Yayasan Sarawak ada memberi air minuman botol berkarbonat kepada staff,sukarelawan & pelajar praktikal...bestt tuuu...air freeeeeee....siapa tak nak kn..Habis keja aku and 'the geng' iaitu eyfa,nisa & Faddia pgi ambk air free tu dkt sebelah Taska Yayasan Ku Sayang...Syukur Alhamdulilah...

Aku dpt air sarsi..tpi sempat jugak tkr2 dgn kwn aku..



Dua hari lepas pulak Pengerusi Yayasan Sarawak telah memberi Kurma kepada staff, sukarelawan & pelajar praktikal...Terima Kasih bnyk2...

ermmmm...sedop buah kurma tu untuk berbuka puasa..heheheee...



Terima Kasih bnyk2 ye Yayasan Sarawak..Kalau ada lagi jgn mlu jgn segan hantar je kat Seksyen I.T tingkat 3 ye...hehee

1 comments:

Anonymous said...

sodapnyooooooooooooooooooooo...saya pun ada,xjeles la..haha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...